• Úvod
  • Vrácení/výměna

Vrácení/výměna

Nesedí Vám doručené boty nebo jinak nesplňují Vaše představy?

Do 14 dnů od doručení zboží můžete nevyhovující boty poslat zpět a my Vám vrátíme peníze (včetně poštovného na doručení k Vám).

Postupujte prosím následovně:

Nenošené boty nejevící známky opotřebení prosím zašlete zpět na naši adresu:

Obuv Urbánková
Myslbekova 1079
Moravské Budějovice
676 02

Fakturu ani záruční list nám posílat nemusíte.

Mailem nebo na lístku přiloženém u vráceného zboží nám prosím napište:

  • číslo Vaší objednávky
  • nemusíte uvádět důvod vratky, ale když nám ho napíšete, budeme rádi
  • v případě odstoupení od smlouvy - číslo účtu, kam Vám máme poslat vracenou částku
    • pokud jste platil/a kartou přes platební bránu GPwebpay, číslo účtu posílat nemusíte, peníze Vám budeme přes bránu refundovat zpět na kartu, resp. ke kartě příslušný účet

Peníze nebo boty na výměnu odesíláme obratem ihned po doručení vráceného zboží na naši adresu.

Chcete-li boty vyměnit za jiné, vytvořte si prosím novou objednávku. Nevyhovující zboží nám pak zašlete zpět dle výše uvedeného návodu, vrátíme Vám peníze.

Balík prosím zabalte tak, aby původní obal byl nepoškozený a chráněný proti poškození či popsání. Přímo na krabici prosím nepište ani ji neoblepujte lepící páskou. Nejlepší je zabalit krabici do strečové fólie či balícího papíru.

Náklady spojené s návratem zboží na naši adresu hradí kupující sám.

Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.

Nenalezli jste odpověď na svou otázku? Zde naleznete kompletní Obchodní podmínky a Reklamační řád.

Katalog

Novinky

11. 09.

Ara opět v nabídce!

Po letech se do naší nabídky vrací dámská obuv…

19. 08.

Dětské barefoot boty Ricosta

Rozšířili jsme nabídku o dětské barefoot boty…

14. 08.

Nová kolekce New Balance skladem!

Naskladnili jsme nové modely pánské nadměrné…

Vše o nákupu

Kontakt

E-mail: info@obuvnadmerna.cz

Tel.: +420 778 402 359

Značky

Co byste u nás zlepšili?
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.